dilluns, 11 d’abril del 2011

LA CADIRA


CINQUENA ACCIÓ_ El dia 5 de maig a les 20h. Vaig fer a la casa de Cristal, carrer Gravina, la presentació del treball que havia dut a terme durant aquests cinc dies pel barri de Chueca. Vaig projectar imatges del reportatge fotogràfic que vàrem fer entre Ana Matey ( de ARTóN ), Benvingut Jaumà i jo. La presentació del treball, també va consistir amb la creació d’una peça in situ on el suport era una cadira que tenia a la habitació i fent referència a l’acte de, on enganxava els xiclets quan era petita (jo, i crec que la majoria de nosaltres ) la gent reconeixia l’acte també com a  molt personal, també els vaig implicar a mastegar xiclet, jo ja en portava uns quants de mastegats i la veritat es que començava a estar una mica farta.      
L'experiència va ser fantàstica crec que el meu treball va agradar força i n’estic contenta del resultat.
Als de ARTóN els hi va quedar la cadira de record i jo em vaig endur el record dels dies viscuts i un reportatge fotogràfic que ara aprofito per mostrar en aquest blog.

Fotos de Ana Matey i Benvingut Jaumà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada